دوربین کانن SL1 نسخه ظریف تر کانن T5i


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 4 شهريور 1392
بازدید : 1806
نویسنده : امیر رضا اکبری

 دوربین کانن EOS Rebel SL1 یک دوربین در اندازه کوچک-متوسط با کیفیت عکاسی مناسب و گرفتن عکس هایی است که در واقع مورد انتظار کاربر است و شاید تنها چیزی که شما در هنگام استفاده از این دوربین ناراضی کند باریکی آن است.

این دوربین یک DSLR عالی است که قابلیت عکسبرداری با کیفیت 18 مگاپیکسل را به شما می دهد.  اندازه اپتیکال سنسور این دوربین 14.9 x 22.3 میلی متر و نوع آن CMOS است.

به لحاظ طراحی برخورداری از ویژگی سبک تر بودن و کوچکی می تواند به عنوان مزیت رقابتی این دوربین محسوب شود. در واقع به نوعی نسخه کوچک شده ودر عین حال دارای طراحی ظریف تر دیگر دوربین کاننT5i محسوب می شود هر چند که علیرغم طراحی جالب تر نسبت به T5i این دوربین به لحاظ سرعت شات برداری متدوام از سطح عملکردی پایین تر برخوردار است.

در هنگام کار با آن و گرفتن عکس و شات برداری در بیشتر مواقع کیفیت تصاویر مشابه کانن T5i می باشد و در تنظیمات اولیه و پایه و بدون انجام تنظیمات کیفیت عکس ها در هنگام عکسبرداری از مناظر مختلف پایین نخواهد بود.  در مورد عکسبرداری با این دوربین این نکته قابل ذکر گر چه بیشتر مواقع کیفیت تصاویر مشابه کانن T5i است اما عکس های گرفته شده با آن درخشندگی و وضوحی همچون کانن T5i را نخواهد داشت.

ابعاد این دوربین 4.6 x 3.6 x 2.7 اینچ و به وزن 14.9 اونس می باشد. قیمت این دوربین به تنهایی  649 دلار و همراه با یک لنز  STM ، 18.5 میلی متری 799 دلار خواهد بود.

































:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ من خوش آمدید

1.کدوم ماشینو دوست داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس new78.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com